به مناسبت دهه کرامت، کاروان خادمان رضوی در جمع کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان حضور یافتند.

حضور خادمان رضوی در اداره کل ورزش کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در حاشیه مراسم تجلیل از جانبازان و خانواده‌های شهدا که با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، میلاد با سعادت هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و دهه کرامت، ابراز امیدواری کرد: همه از فیوضات و برکات این دهه‌ی مبارک بهره کافی را برده باشیم.

 

او ضمن قدردانی از خدمات تأثیرگذار شهدا و جانبازان طی هشت سال دفاع مقدس، این را افتخاری برای فرزندان این عزیزان عنوان کرد و بیان داشت: ایران قدردان این عزیزان است، چرا که هشت سال دفاع مقدس، خدمات تأثیر گذار و موثری را برای حفظ امنیت کشور داشته اند.

حضور خادمان رضوی در اداره کل ورزش و جوانان کرمان

پاریزی با اعلام اینکه خداوند منان را شاکریم، که این توفیق را به بنده و همکارانم داد تا به مناسبت این ایام، با حضور کاروان خادمان رضوی، تجلیلی از جانبازان و خانواده‌های شهدا داشته باشیم، ابراز امیدواری کرد: در خلال این مراسم و تجلیل، نسبت به راه و سیره شهدا و جانبازانی که ما مدیون خدماتشان هستیم، تفکر و تأمل کنیم.

حضور خادمان رضوی در اداره کل ورزش کرمان

او ضمن خیرمقدم به مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان، تصریح کرد: امیدواریم امروز حضور وی مایه خیر و برکت باشد و سبب افزایش سطح تعاملات بین این اداره کل و آستان قدس رضوی در حوزه خدمات اجتماعی باشیم.

حضور خادمان رضوی در اداره کل ورزش کرمان

پاریزی ابراز امیدواری کرد: خداوند این توفیق را بدهد تا خدمتگزاران صادقی باشیم و بتوانیم با تأسی از شهیدان، ادامه دهنده راهشان باشیم.

حضور خادمان رضوی در اداره کل ورزش کرمان

در این مراسم که به همت سمن کانون روضه العباس و معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان انجام شد، از خانواده‌های شهدا، جانبازان و خادمیاران اداره کل و سمن‌هایی که طی ماه‌های اخیر در جریان سیل، کرونا و توزیع بسته‌های معیشتی فعالیت داشتند، تجلیل شد.

حضور خادمان رضوی در اداره کل ورزش کرمان

همچنین خادمان رضوی در این مراسم، از پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تقدیر کردند.

حضور خادمان رضوی در اداره کل ورزش کرمان

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار