فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف و ضبط ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از سوی مرزداران هوشیار و تلاشگر هنگ مرزی پاوه خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه  گفت: امروزه تلاش در جهت استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در پیشبرد اهداف سازمانی در مرز‌ها از موضوعات اساسی بوده که به لطف خداوند متعال تا به حال توانسته ایم قاچاقچیان و متخلفان را از رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته و شاهد کشفیات چشمگیر کالای قاچاق در مرز‌های این استان باشیم.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: مرزداران جان بر کف هنگ مرزی پاوه با تلاش و جدیت و با رعایت کامل دستورالعمل‌های مربوطه طی انجام عملیات‌های منسجم موفق به کشف و ضبط یک دستگاه تلویزیون، هشت رأس گوساله، یکصد و سی ثوب البسه، یک هزار و هشتصد و هشتاد نخ سیگار از قاچاقچیان شدند.

سردار "الهی" ضمن بیان این موضوع که به لطف خداوند متعال از مرز‌های ایران اسلامی به خوبی حراست می‌کنیم در پایان گفت: با تلاش‌های شبانه روزی مرزداران کشور عزیزمان، مرزبانی به نیرویی توانمند تبدیل شده است و وظیفه اصلی نیرو‌های مسلح، دفاع از کیان اسلامی است.

لازم به ذکر است کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را حدوداً دو میلیارد ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.