امام جمعه منطقه فردو مطرح کرد؛

ضرورت رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا

حجت الاسلام اسماعیل پور گفت:مردم باید مراسم مختلف را به گونه‌ای برگزار کنند که کسی گرفتار ویروس کرونا نشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،نماز عبادی سیاسی جمعه امروز ۱۳ تیرماه ماه علاوه برپایی در مصلی شهر مقدس قم در بخش‌های شش گانه قنوات، جعفریه، فردو، سلفچگان، کهک و پردیسان در قم با شکوه و معنویتی خاص اقامه شد.

حجه الاسلام اسماعیل پور امام جمعه منطقه فردو در خطبه اول نماز جمعه این هفته ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) با استناد به حدیثی از امام سجاد (ع)، عمل نیک را باعث محبوبیت نزد خدا، رغبت به نعمت‌های اخروی را عظمت یافتن در پیشگاه الهی، خشیت از خدا را باعث نجات از عذاب الهی، خلق نیکو را باعث تقرب به خدا، خوشرفتاری با خانواده را باعث رضایت خدا و تقوای الهی را سبب کرامت یافتن در نزد خداوند متعال برشمرد .


او در خطبه دوم ابراز امیدواری کرد تحول در قوه قضائیه موجب گسترش عدالت در جامعه و بهبود وضع معیشتی مردم و کم شدن از آلام و مشکلات اقشار ضعیف جامعه باشد.

 امام جمعه منطقه فردو در بخش دیگری از خطبه دوم ضمن سفارش مردم به رعایت نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکیدکرد: مردم باید مراسم مختلف را به گونه‌ای برگزار کنند که کسی گرفتار این بیماری نشود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار