مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: قیمت خرید تضمینی دانه روغنی کلزا ۳۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امید طهماسبی زاده مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: قیمت خرید تضمینی کلزا نسبت به سال گذشته با افزایش ۳۵ درصدی برای کلزا با شرایط ۱۰ درصد رطوبت دو درصد ناخالصی به قیمت ۴۶ هزار و ۲۰۰ریال تعیین شده است.

او با بیان اینکه برداشت کلزا از بیست و پنجم خرداد ماه در سطح یک هزار و ۵۸۰ هکتار آغاز شده افزود: تا کنون به میزان دو هزار و ۲۰۰ تن کلزا به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد با اشاره به اینکه برداشت هنوز ادامه دارد، ادامه داد: امسال سه مرکز به عنوان مباشر در امر خرید تضمینی کلزا در مشهد خرید تضمینی و تحویل گرفتن دسترنج کشاورزان را بر عهده دارند.

طهماسبی از کارخانه پنبه پاک کنی ودانه‌های روغنی نیشابور، انبار کورده جاده سنتو پیچ ساغروان و انبار تعاونی روستایی آبمال در کیلومتر ۳۰ جاده سرخس به عنوان مراکز تحویل این محصول یاد کرد و بیان کرد: نگرانی کلزا کاران از پرداخت وجه به موقع است که بنا به پیگیری‌های انجام شده مقرر شده با نظر مساعد در حال حاضر پس از اولین برداشت و تحویل به انبار ظرف مدت ۲۰ تا ۳۰ روز وجه پرداخت شود.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی دوستعلی
۲۰:۰۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
سلام قیمت کلزا کمتر از ۹ هزار تومان و گندم کمتر از ۵ هزار تومان
بشه من به عنوان کشاورز دیگه نه گندم می کارم و نه کلزا