سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران:

مراسمات ترحیم و عروسی، نقطه آسیب شهرستان دهلران در برابرکروناست

منصوری گفت : مراسمات ترحیم و عروسی، نقطه آسیب شهرستان دهلران در برابرکروناست.

مراسمات ترحیم و عروسی، نقطه آسیب شهرستان دهلران در برابرکروناست

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ منصوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت : مراسمات ترحیم و عروسی، نقطه آسیب شهرستان دهلران در برابرکروناست، بامتولیان برگزاری این آیین برخورد قانونی میشود.

او افزود : یکی ازمشکلات اصلی شهرستان دهلران در خصوص گسترش کرونا برپایی مراسمات ترحیم، تشییع و تدفین چهلم و سالگرد و عروسی هاست.

منصوری ادامه داد : این مراسمات بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شوند در حالی که این مهم نقطه اصلی آسیب جدی برای همه گیری کرونا است.

او اضافه کرد :  لذا به برگزارکنندگان این مراسمات اعم از (صاحبان عزا و عروسی، مداحان وافرادی که اطلاع رسانی میکنند از طریق فضای مجازی) هشدار میدهیم در صورت مشاهده با هماهنگی که با دادستان محترم انجام شده است معرفی خواهندشد تا با آن‌ها برخورد قانونی شود.

منصوری اظهار کرد : باید از هرگونه تشییع و ترحیم و عروسی خارج از دستورالعمل‌های بهداشتی که مقابله با کرونا و حفظ جان مردم را به مخاطره می‌اندازد، جدا پرهیز کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران بیان کرد : از مردم فهمیم شهرستان دهلران خواستاریم ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، در صورت مشاهده برگزاری مراسمات (ترحیم، تشییع، مراسمات عروسی و برگزاری مراسمات درخانه باغ ها) و هرگونه تجمعات با ستاد کرونا همکاری نموده و با شماره تلفن (۳۳۷۲۰۵۰۰ ویا ۳۳۷۲۴۴۴۷) تماس برقرار نمایند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.