حسن نوروزی با بیان اینکه فارس در زمینه تخصیص اعتبار پروژه‌ها در سطح کشور عملکرد خوبی داشته است، اظهار امیدواری کرد که وضعیت تخصیص به گونه‌ای باشد که شاهد رشد و عمران استان باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در جلسه رسیدگی مسائل و مشکلات روستا‌های شهرستان‌های شیراز و زرقان با بیان اینکه استان فارس در زمینه تخصیص اعتبار پروژه‌ها در سطح کشور عملکرد خوبی داشته است،  اظهار امیدواری کرد: وضعیت تخصیص به گونه‌ای باشد که شاهد رشد و عمران استان فارس باشیم.

او از توزیع اعتبارات عمرانی به پروژه‌های شهرستان‌های استان در جلسات کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها خبر داد و گفت: جمع اعتبارات عمرانی در استان فارس مبلغ ۳۲۵۰ میلیارد تومان است که بزودی تزریق خواهد شد.

نوروزی با تاکید بر اینکه همه‌ی استان و شهرستان ها، محدود به این اعتبارات نیستند، تصریح کرد: در بخش اعتبارات ملی (پروژه‌های عمرانی کشور) تاکنون ۸۶ درصد تخصیص اعتبار، در بخش پروژه‌های ملی با ویژگی استانی تاکنون ۵۶ درصد تخصیص اعتبار و همچنین در بخش اعتبارات ملی استان تاکنون ۸۰ درصد تخصیص اعتبار داشتیم.

او از توجه ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به پروژه‌های عمرانی نیمه تمام و دارای پیشرفت فیزیکی بالا خبر داد و افزود: تلاش داریم به پروژه‌های مهم شهرستان‌های شیراز و زرقان تخصیص بیشتری دهیم تا محرومیت‌های موجود در روستا‌های این دو شهرستان رفع شود.

او تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای دولت، نباید صرفا به این اعتبارات ناچیز محدود شد که می‌طلبد مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های شیراز و زرقان نیز از ظرفیت‌های قانون بودجه و تهاتر نهایت استفاده را ببرند.

ابراهیم عزیزی، جعفر قادری، علیرضا پاک فطرت و روح اله نجابت نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های شیراز و زرقان نیز در این جلسه بر ضرورت توجه ویژه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان فارس به رفع مسائل و مشکلات روستا‌های شهرستان‌های شیراز و زرقان تاکید کردند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.