معاون رییس‌ جمهوری، وزیر راه و شهرسازی و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وارد شیراز شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح چهارشنبه چهارم تیرماه ۹۹ با هدف بازدید از آزادراه شیراز – اصفهان وارد شیراز شدند.

این اعضای کابینه قرار است در سفر کوتاه خود به استان فارس با حضور در سده شهرستان اقلید از روند احداث این آزادراه بازدید کنند.

عنایت الله رحیمی استاندار فارس و جمعی از مدیران استانی با حضور در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز از این اعضای کابینه استقبال کردند.

آزاد راه شیراز – اصفهان یک پروژه ملی است که با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حال اجرا است.

از جمله مزایای این طرح می‌توان به کاهش حدود ۱۳۵ کیلومتری مسیر شیراز - اصفهان، کاهش ۲ ساعته زمان سفر، کاهش مصرف سوخت به میزان ۱۳۶ میلیون لیتر در سال، کاهش سالانه ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه تصادفات جاده‌ای و کاهش استهلاک خودرو‌های عبوری اشاره کرد.

برای اجرای این پروژه که هم‌اینک ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تاکنون افزون بر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار لازم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.