عرضه ریلمی X50 5G در هشتم ژوئن

ریلمی اعلام کرد که جدیدترین گوشی این شرکت، X50 5G در هشتم ژوئن در بازار عرضه می‌شود.

عرضه ریلمی X50 5G در هشتم ژوئنبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شرکت‌هایی که گوشی‌های به‌روزی برای کاربران گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند و می‌تواند در این بازار با جدیت رقابت کند، شرکت ریلمی است. گوشی جدید این شرکت، X50 5G در ماه ژانویه رونمایی شد و در همان روز‌های نخست، فروش آن در چین آغاز شد، اما این گوشی هنوز پا به بازار کشور‌های دیگر نگذاشته است و زمان زیادی از رونمایی آن می‌گذرد.


بیشتر بخوانید


سایت اسپانیایی ریلمی به تازگی اعلام کرده است که صبر‌ها به پایان رسیده و X50 5G قرار است در تاریخ هشتم ژوئن روانه بازار‌های جهانی شود و در سراسر جهان به فروش برسد. ریلمی X50 5G قرار است طی یک مراسم آنلاین در این تاریخ در ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت محلی، بار دیگر به صورت رسمی معرفی شود و نسخه جهانی آن عرضه شود. پوستری که این سایت اسپانیایی زبان ریلمی منتشر کرده، نشان می‌دهد که هندزفری‌های بی‌سیم Realme Buds Q این شرکت هم قرار است همراه با این گوشی عرضه شوند. این هندزفری‌های بی‌سیم کپسولی شکل با قیمت ۲۳ یورو به فروش خواهند رسید.

ریلمی X50 5G با دوربینی چهارگانه عرضه خواهد شد. حسگر اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل قدرت دارد که با لنز‌های ۱۲ مگاپیکسل تله‌فوتو، ۸ مگاپیکسل فوق عریض و دو مگاپیکسل عمق همراه است. با این حال، حدس زده می‌شود که ریلمی گوشی X50m 5G را هم بخواهد معرفی کند که یک مدل سبک‌تر از مدل اصلی خود است و با اطمینان می‌توان گفت جذابیت کمتری هم خواهد داشت. گفته می‌شود X50 5G دارای دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق خواهد بود.

عرضه ریلمی X50 5G در هشتم ژوئن

گوشی هوشمند جدید ریلمی دارای پردازنده Snapdragon 765، نمایشگر ال‌سی‌دی ۶.۵۷ اینچی با نرخ فریم ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی دوگانه و باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با فناوری شارژ سریع VOOC 4.0 با سرعت ۳۰ واتی شارژ می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار