مشخصات ریلمی X50t فاش شد

مشخصات گوشی جدید ریلمی به نام X50t قرار است به زودی رونمایی شود، لو رفت.

مشخصات ریلمی X50t فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه بعد از این که شرکت ریلمی X50، 5G را معرفی کرد، این شرکت گوشی دیگری به نام X50m 5G را هم رونمایی کرد که یک نسخه متفاوت از نسخه اصلی آن با دوربین‌هایی کمی ضعیف‌تر است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station، ریلمی برنامه دارد که یک گوشی هوشمند شبیه X50m 5G تولید کند که نام آن X50t 5G خواهد بود. زمان رونمایی از این گوشی هم بسیار نزدیک است.


بیشتر بخوانید: معرفی اولین تلفن هوشمند مجهز به تراشه Exynos 880 SoC


گفته می‌شود، ریلمی X50t جرمی ۲۰۲ گرمی دارد که نسبت به گوشی‌های هم‌خانواده خود سنگین‌تر است و همچنین نسبت به آن‌ها کمی ضخیم‌تر است و ضخامت آن به ۹.۳ میلی‌متر می‌رسد، اما مشخص نیست که چه چیزی باعث شده است این افزایش وزن و ضخامت اتفاق بیفتد. باتری بزرگتر می‌تواند یکی از دلایل احتمالی باشد، اگرچه هیچ اطلاعاتی هنوز تأیید نشده است.

مشخصات ریلمی X50t فاش شد

بند‌های 5G پشتیبانی شده در این گوشی هم تغییر خواهند کرد. به جای باند هفت فرکانسه که روی X50m به کار گرفته شده‌اند، روی X50t سه باند n۴۱، n۷۸ و n۷۹ کار گذاشته شده‌اند. این گوشی هوشمند برای اولین بار در چین رونمایی خواهد شد و تاریخ عرضه نسخه جهانی آن توسط ریلمی تأیید خواهد شد. در جزئیاتی که در رابطه با این گوشی لو رفته، تأیید شده است که X50t دارای تراشه پردازنده Snapdragon 765G، نمایشگر ال‌سی‌دی ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی است. گفتنی است، گوشی اصلی این خانواده یعنی X50 5G دارای پردازنده Snapdragon 765G است. دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل است و باتری آن هم ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که احتمال دارد این باتری روی X50t بزرگتر باشد.

حال باید منتظر بمانیم تا زمان رونمایی از گوشی X50t فرا برسد تا اطلاعات رسمی این گوشی ریلمی، قیمت و نحوه عرضه آن مشخص شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار