«ران دسنتیس» امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد با آنکه آمار روزانه مبتلایان به کرونا در فلوریدا بالاست وی قصد اعمال مجدد محدودیت‌ها در این ایالت را ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، «ران دسنتیس» فرماندار ایالت فلوریدای آمریکا، امروز اعلام کرد با وجود آنکه تعداد مبتلایان روزانه به کرونا در این ایالت بالاست، محدودیتی نسبت به بازگشایی‌های دوباره کسب‌وکار در ایالت فلوریدا اعمال نخواهد شد.

دسنتیس در ادامه صحبت‌هایش با تاکید بر آنکه فاصله اجتماعی مسئله‌ای است که تاکید بسیاری بر آن شده و برای او نیز اولویت دارد و سالمندان و اقشار آسیب‌پذیرتر بهتر است در خانه بمانند، افزود: «ما از تصمیم خود باز نخواهیم گشت و وقفه‌ای در بازگشایی مجدد پس از محدودیت‌ها نخواهیم داشت. از نظر من از سرگیری فعالیت‌ها به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا منجر نمی‌شود.»

همچنین او به خبرنگاران گفت به عنوان فرماندار بر این امر واقف است که چگونه از مردم در برابر کرونا محافظت کند و افزود «افراد جوان کمتر در معرض آسیب‌پذیری هستند.»

این گفته فرماندار فلوریدا در حالی مطرح می‌شود که چهارشنبه هفته گذشته فلوریدا طی ۲۴ ساعت بیش از ۵ هزار مبتلای جدید گزارش داده است.

همچنین بر اساس آمار روزنامه نیویورک تایمز، روز شنبه این ایالت بالاترین تعداد مبتلایان یعنی بیش از ۹ هزار و پانصد نفر، را از ابتدای شیوع ویروس کرونا اعلام کرده است.

دکتر آنتونی فائوچی، رئیس مرکز آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا، نیز در اعلام عمومی خود گفت ایالت‌هایی که محدودیت‌ها را برداشته و تعجیل در شروع فعالیت داشته‌اند با افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار