آسوشیتدپرس نوشت هدف از ادعا‌های دونالد ترامپ درباره تقلب در انتخابات تضعیف اعتماد حامیانش به نتیجه انتخابات درصورت شکست او در این رقابت است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با دامن زدن به نگرانی‌های بی اساس درباره تقلب انتخاباتی، در تلاش برای تضعیف اعتماد عمومی به انتخابات سراسری ماه نوامبر در آمریکاست.

این حملات آشنا، اما تعجب آور در بحبوحه شدت گرفتن شیوع کرونا رخ داده است که مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا را به لغو کارزار تبلیغاتی در فلوریدا و آریزونا و فشار به فرمانداران جمهوری خواه متحد با ترامپ برای تاخیر در بازگشایی ایالت‌های خود وادار کرده است.

رئیس جمهور جمهوری‌خواه آمریکا امیدوار است روز جمعه حضورش در بنای یادبود کوه راشمور (بر روی کوهی در این مکان، چهره چهار تن از مشهورترین روسای جمهور آمریکا بر روی سنگ کوه در مقیاس بزرگ کنده کاری شده ‌است) در داکوتای جنوبی، جایگاهش را ارتقا دهد.

آسوشیتدپرس نوشت: وی هفته گذشته در آریزونا ضمن انتشار ادعا‌های دروغین درباره تقلب بالقوه در انتخابات پیش‌بینی کرد انتخابات نوامبر فاسد‌ترین انتخابات در تاریخ کشورمان خواهد بود. بدیهی است هیچ مدرکی دال بر تخلف گسترده در آمریکا با رای گیری پستی یا بدون آن وجود ندارد. اگر چه هدف از ادعا‌های ترامپ تضعیف اعتماد حامیانش به نتیجه انتخابات درصورت شکست او در این رقابت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۰۵ ۱۰ تير ۱۳۹۹
"مکرو ومکرالله والله خیرالماکرین"
_واو به واو فتنه هایی که سر دنیا و ایران پیاده کردن؛داره سر خودشون میاد...
_کشته سازی-براندازی-بیکاری-تورم-آشوب-فتنه-ادعایه تقلب-انزوا....
آخرین اخبار