ریمستر کرایسیس یک ساعت پس از رونمایی تاخیر خورد

عنوان بازسازی شده کرایسیس که قرار بود کمتر از یک ماه دیگر منتشر شود، ساعاتی پس از معرفی تاخیر خورد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت استور سرانجام تاریخ عرضه عنوان بازسازی شده Crysis را اعلام کرد و همچنین تریلر آن را منتشر کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌آید که تاریخ اعلام شده از آن چه پیش‌تر انتظار می‌رفت نزدیک‌تر است.

بازی کرایسیس قرار شده بود در تاریخ ۲۳ جولای، یعنی کمتر از یک ماه دیگر، به دنیای بازی‌ها عرضه شود. با این حال درست پس از معرفی این عنوان کاربران در سراسر فضای مجازی ابراز نارضایتی کردند و این امر باعث شد تیم سازنده تاریخ اعلام شده را به روزی نامعلوم تغییر دهد. تریلر بازی بازسازی‌شده کرایسیس ابتدا در ماه آوریل پس از ایجاد کنجکاوی در بین کاربران عرضه شد، اما متأسفانه جزئیات زیادی را به نمایش در نیاورد.

در واقع تنها چیزی که در اولین تریلر به نمایش در آمد نمایی از شخصیت نوماد در جنگل بود. اما خوشبختانه ویدئو جدید از جزئیات بیشتری در خود برخوردار است. همان‌طور که مشخص است تمامی کاربران از نحوه بازی و گیم‌پلی این عنوان با خبرند چرا که ۱۳ سال پیش تجربه وقت گذراندن با این بازی را داشته‌اند. اما شرکت مایکروسافت سعی داشته بیشتر گرافیک عنوان بازی‌سازی شده کرایسیس را به نمایش در آورد و کاربران را از رشد گرافیکی با خبر سازد.

ریمستر کرایسیس


بیشتر بخوانید


گرافیک شگفت‌انگیز Crysis

بازیکنان و علاقه‌مندان سری بازی‌های کرایسیس امیدوارند شرکت سازنده این بار کنترل بازی را بهتر از قبل توسعه داده باشد. همچنین امکان دارد سازندگان این عنوان قابلیت‌ها و ویژگی‌ها از بازی‌های کرایسیس ۲ و کرایسیس ۳ را به اولین نسخه این سه‌گانه اضافه کرده باشند.

به هر حال نمایش گرافیک بازی به نظر بسیار لذت‌بخش و توسعه‌یافته می‌آید. یکی از دلایلی که عنوان بازسازی کرایسیس بسیار مورد توجه قرار گرفته آن است که این عنوان زمان عرضه ابتدایی اوج توسعه کارت‌های گرافیک را به نمایش گذاشته بود و تمامی طرفداران دنیای بازی را متحیر ساخته بود. با توجه به پیشینه بازی بسیاری از کاربران علاقه دارند تا این عنوان نیز راه نسخه اصلی را پیش بگیرد و گرافیکی شگفت‌آور را به نمایش بگذارد.

بسیاری از کاربران پس از انتشار اطلاعات درباره نسخه بازسازی شده و زمان عرضه این عنوان اقدام به خرید کارت گرافیک‌های جدید زده‌اند چرا که احتمال می‌رود شرکت سازنده تمایل به ارائه گرافیکی خارق‌العاده را داشته باشد. گفتنی است؛ زمان عرضه نسخه اصلی بسیاری از کاربران به دلیل قدرت گرافیکی بالا نتوانستند عنوان را به راحتی بر روی سیستم‌های خود اجرا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.