نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: استان ما در همه بخش‌ها به لحاظ منابع انسانی غنی است، اما به علت آنکه مورد توجه قرار نگرفته‌اند دچار رکود نخبگانی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه در نشست با فعالان بخش کشاورزی که در اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، در خصوص انتخاب عضویتش در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عظیمی از استان کرمانشاه درگیر مسئله کشاورزی است، حتی حوزه بازرگانی ما از این حوزه تغذیه می‌شود، اما عمده‌ای از مشکلات سال‌ها در این حوزه انباشته شده است و بنده ترجیح دادم در این کمیسیون فعالیت کنم.

رشیدی بیان کرد: ما آمده‌ایم که برای مردم کار کنیم نه اینکه مردم را سر کار بگذاریم؛ آنقدر صحبت‌های تبلیغی به جای کار‌های عملیاتی زده‌اند که وضعیت مردم این شده و همه نگران هستند و دغدغه معیشتی دارند.

او با تاکید بر تشکیل ۴ کمیته از جمله کشاورزی، امور دام، منابع طبیعی و محیط زیست و آب، گفت: در این کمیته‌ها باید خوراک تهیه شود تا بتوانیم در راستای آن حرکت کنیم و حرف‌هایی زده شود که اصلاح ساختار در مجلس صورت گیرد.

رشیدی اظهار داشت: اگر در صادرات و واردات مشکلاتی داریم و سیاست‌های غلطی در بازار جهانی وجود دارد باید بتوانیم با ارائه راهکار‌هایی سیاست گذاری‌ها را در مجلس اصلاح کنیم که کار کارشناسی آن بر عهده این کمیته‌ها است و بنده هم تریبون دار هستم و می‌توانم راهکار‌ها را به کمیسیون ارائه دهم.

این نماینده مجلس گفت: باید در استان کمیته فعال، ارزشمند و شورای مشورتی راه اندازی کنیم که هر بار کمیسیون تشکیل شد همه دستورکار‌ها از طرف استان ما مطرح شود.

رشیدی بیان کرد: استان ما در همه بخش‌ها به لحاظ منابع انسانی غنی است، اما به علت آنکه مورد توجه قرار نگرفته‌اند دچار رکود نخبگانی شده است.

این نماینده مجلس گفت: باید در این کمیته‌ها طوری کار کنیم که بتوانیم استان کرمانشاه را به عنوان قطب کشاورزی در وزارتخانه معرفی کنیم و برای این کار نیازمند استفاده از ظرفیت کارشناسی بخش خصوصی هستیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.