رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت : سطح بالای علمی برای برگزاری همایش ملی مدیریت جهادی را در دستور کار داریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه در جلسه کمیته علمی همایش ملی مدیریت جهادی گفت: سطح بالای مباحث علمی در کمیته علمی را مد نظر قرار داده ایم و از تمامی پژوهشگران علمی کشور دعوت شده در همایش حضور یابند.

 خمیس آبادی سپس به محور‌های علمی، عمومی، تخصصی و منطقه‌ای همایش پرداخت و بیان کرد: قصد داریم سطح مقالات علمی در همایش بسیار پربار باشد و در این راستا از همکاری تمامی مسئولین علمی و دانشگاهی را خواستاریم.

 او با بیان اینکه همایش مدیریت جهادی برای تحقق جهش تولید است گفت: فرهنگ سازی جهش تولید در همایش ملی مدیریت جهادی از اهداف همایش است.

حجت الاسلام  حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جلسه کمیته علمی همایش ملی مدیریت جهادی گفت: ترویج فرهنگ و مدیریت جهادی از ضرورت‌های تحقق جهش تولید است.

او افزود: نامگذاری سال‌های اخیر و عنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مقوله اقتصاد و تولید با توجه به شرایط اقتصادی کشور انجام می‌گیرد.

او گفت: نامگذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید امروزه یکی از مبرم‌ترین نیاز‌های اقتصاد کشور است  تدوین و اجرای برنامه‌های تحقق این امر مهم یک ضرورت است.

حسینی مقدم در ادامه با بیان اینکه سال جهش تولید مصادف با آغاز گام دوم انقلاب می‌باشد  بیان کرد: فرهنگ سازی جهش تولید در این راستا امری مهم است.

او  با اشاره به تشکیل ستاد گام دوم انقلاب از جایگاه خوب کمیته کشاورزی و دامپروری در ستاد گام دوم انقلاب استان خبر داد.

او سپس با بیان اینکه کمیته علمی همایش ملی مدیریت جهادی از مهمترین بخش همایش است بیان کرد: کمیته علمی سرمایه اصلی کار است و از ارکان تحقق جهش تولید خواهد بود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.