رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه باتوجه به ظرفیت‌های کشاورزی استان به تدوین برنامه سه ساله توسعه کشاورزی اشاره کرد و گفت : در این برنامه ۶۸ هزار نفر اشتغالزایی مستقیم هدف‌گذاری شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه نوربخش حاتمی رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت : در برنامه سه ساله توسعه بخش کشاورزی استان با توجه به وضعیت موجود، تولیدات کشاورزی کرمانشاه از چهار میلیون و ۱۸۲ هزار تن فعلی به ۶ میلیون تن افزایش می‌یابد.

او کشاورزی را دروازه توسعه کرمانشاه دانست و گفت : این استان دارای پتانسیل‌های بسیاری برای پیشرفت است و این موضوع با چهره ارایه شده از کرمانشاه در اذهان برخی منتقدان بسیار فاصله دارد.

او با اشاره به نقش بخش کشاورزی در توسعه کرمانشاه افزود: برای نیل به سمت پیشرفت توجه کافی به بخش کشاورزی ضروری است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه با اشاره به درآمد سرانه کشاورزان استان گفت: در برنامه مذکور توجه ویژه‌ای به افزایش درآمد سرانه کشاورزان و بهره‌برداران استان شده است.

حاتمی یکی از ویژگی‌های بارز برنامه سه ساله توسعه کشاورزی کرمانشاه را جامع بودن و پهنه محور بودن معرفی کرد و افزود: توجه به فرهنگ مدیریت جهادی برگ زرین دیگری از این برنامه است.

او با ارایه جزییات افزایش تولیدات زراعی، باغی و دامی در برنامه سازمان جهاد کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: تنها در سال اول اجرای برنامه شاهد رشد مطلوبی در حوزه های پیش گفته بودیم و موفق شدیم ۱۱ هزار شغل در سال اول اجرای برنامه در سامانه رصد استان ثبت کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.