تشدید فعالیت گشت‌های امور اراضی در عید نوروز

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به تشدید فعالیت گشت‌های امور اراضی در عید نوروز امسال، گفت : این سازمان با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد می‌کند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه«پورمراد جانی» مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت مستمر و بازدید تیم‌های گشت امور اراضی در قالب سامانه ۱۳۱ در ایام نوروز، گفت : در این شرایط سخت که سایه ویروس کرونا بحرانی سخت برای دنیا و کشور ما به وجود آورده با حضور مستمر مانع از تعدی افراد سودجو به منابع طبیعی می‌شویم.

او گفت : در این وضعیت افرادی سودجو و فرصت‌طلب در فکر ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی زراعی و باغ‌ها هستند که در این راستا با حضور هوشمندانه اکیپ‌های گشت ویژه اراضی در کل استان همکاران پرتلاش ما هوشمندانه نظارت دقیق دارند.

ا اوفزود: در مدت ایام تعطیلات اکیپ‌های امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی نیز حضور پررنگ خود را بیش از پیش به نمایش گذاشته و برخورد لازم را با این سودجویان فرصت طلب انجام داده اند.

او افزود: به محض اطلاع اکیپ‌های گشت امور اراضی بلافاصله این اکیپ‌ها در محل حاضر و عملیات ساخت و ساز غیرمجاز متوقف می‌شود.

جانی گفت: برای نمونه در هفته گذشته در حوزه شهرستان کرمانشاه، جوانرود و سرپل ذهاب مواردی که شناسایی شده در اسرع وقت برخورد لازم به عمل آمد.

او گفت: براساس قوانین و مقررات حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها با افرادی که قصد هرگونه ساخت وساز غیر مجاز را داشته باشند برخورد قاطع خواهد شد و طبق ماده ۱۰ و تبصره‌های این ماده به سرعت نسبت به تخریب و اعاده به وضع قبل ساخت و ساز‌های غیرمجاز از طریق مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.