شرکت فجر انرژی خلیج فارس با انجام اقداماتی از جمله توسعه فضای سبز در شرکت توانسته به منظور صیانت از محیط زیست گام‌های مهمی بردارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شرکت فجر انرژی خلیج فارس وظیفه تولید و تامین انرژی شرکت‌های پتروشیمی منطقه را عهده دار است که بر اساس اطلاعات این شرکت این فراورده‌ها بدون آلایندگی‌های زیست محیطی در اختیار دیگر شرکت‌ها قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین واحد‌های فجر انرژی خلیج فارس که در حفاظت از محیط زیست نقش دارد، واحد تصفیه پسآب آن است.

این شرکت از ورود پساب‌های صنعتی به خور‌های منطقه جلوگیری می‌کند. واحد آب کارون از دیگر واحد‌های فجر انرژی خلیج فارس که با استفاده از فرایند‌های پیشرفته از هدر رفت آب جلوگیری می‌شود. وجود فضای سبز گسترده نیز از دیگر نقاط شرکت به حساب می‌آید که شاهد تنوع گونه‌های مختلف زیست محیطی در آن هستیم.

در شرکت فجر انرژی بیش از ۴۱ هزار متر مربع فضای سبز وجود دارد که هر ساله در حال افزایش است. در این فضای سبز بیش از ۶۲ گونه درخت و درختچه، گیاه فصلی و آپارتمانی وجود دارد که سازگار با شوره زار و آب هوای منطقه هستند. همچنین از این درختان برداشت میوه نیز صورت می‌پذیرد و سال قبل چندین تن خرما از نخل‌های آن چیده و میان کارکنان پخش شد که مجموع این اقدامات نقش مهمی در حفاظت از محیط زیست ایجاد می کنند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.