هسته مردمی معین‌های اقتصاد مقاومتی تایباد با حضور ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان و دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن سیاح فرماندار  تایباد در آیین افتتاحیه ساختمان این مرکز اقتصادی گفت: هدف از ایجاد این مرکز در شهرستان شتاب بخشیدن به فعالیت‌های معین‌های اقتصادی و ایجاد هماهنگی بین معین هاست.

او افزود: در طول یک سال گذشته، به دلیل عملکرد نسبتا ضعیف تنها معین شهرستان، تلاش کردیم با افزایش تعداد معین‌ها از فاصله ایجاد شده بکاهیم.

فرماندار تایباد ادامه داد: ۱۶ معین اقتصادی دیگر از جمع شرکت‌های فعال اقتصادی در شهرستان به طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی پیوستند و هدف این است که در هر روستا یک معین اقتصادی فعالیت کند.

در ادامه، علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: آنچه امروز در تایباد اتفاق افتاده، یک ابتکار جدید و تا کنون در استان نمونه‌ای برای آن نبوده است.

او افزود: این هسته معین‌های اقتصادی، علاوه بر ایجاد هماهنگی بین معین ها، با بررسی و مطالعه وضعیت روستا‌های شهرستان، در جهت تهیه نقشه راه توسعه روستا جهت برای معین‌های اقتصادی فعالیت می‌کند.

لبافی ادامه داد: در استان خراسان رضوی تعداد دو هزار و ۴۰۰ روستا وجود دارد که برای ۶۰ درصد آن‌ها نقشه راه توسعه تدوین شده است تا سرمایه‌گذار برای سرمایه گذاری توجیه شود.

انتهای پیام// ا. چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.