در ارتباطی تصویری، دفتر پژوهشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در دانشگاه شیراز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، افضلی مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیرازگفت: دفترپژوهشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با هدف افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه و ارائه راهکار‌های علمی و کاربردی برای رفع چالش‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور راه اندازی شده است.

او، بیان کرد: اجرای طرح‌های پژوهشی ازدیاد برداشت، مشاوره علمی در خصوص بهبود روش‌های تولید از مخازن، طرح‌های زیست محیطی، ایجاد فرصت‌های مطالعاتی برای اساتید و اعضای هیات علمی، کارآموزی، مهارت افزایی و ایجاد زمینه اشتغال دانشجویان دانشگاه شیراز را از محور‌های تعامل دوسویه این دانشگاه و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برشمرد.

افضلی تصریح کرد: بهره مندی از توان پژوهشی اعضای هیات علمی، وجود تجهیزات به روز و پیشرفته آزمایشگاهی و نیز نزدیکی به میادین نفتی کشور از مهمترین دلایل همکاری دانشگاه شیراز و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب است.

مدیر فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیراز ادامه داد: تاکنون ۴۵ طرح مشترک با همکاری دانشگاه شیراز و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اجرا شده است  که راه اندازی این دفتر زمینه توسعه تعاملات را فراهم می کند.

منبع: صدا و سیما

انتهای پیام/ت

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.