رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: سروان "علی کرمی" مامور پاکدست پلیس راهور سرپل ذهاب از دریافت پیشنهاد ۲ میلیون ریالی یک راننده متخلف امتنا کرد تا بار دیگر پاکدستی ماموران پلیس نمایش داده شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  سرهنگ حمیدرضا نورایی  رئیس بازرسی فرماندهی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: چندی پیش این همکار وظیفه شناس و پاکدست در محور قره بلاغ به یک دستگاه کامیون حامل بار گندم برخورد و برای بازرسی آن را متوقف می‌کند.

او ادامه داد: در این بازرسی سروان بهمنی متوجه اضافه بار کامیون و همچنین نداشتن بارنامه از سوی راننده می‌شود و طبق قانون تصمیم به توقیف و انتقال آن به پارکینگ را می‌گیرد.

سرهنگ نورایی  بیان  کرد: راننده متخلف زمانی که جدیت این مامور وظیفه شناس را در اجرای قانون می‌بیند به وی پیشنهاد رشوه ۲ میلیون ریالی را مطرح می‌کند که این همکار پاکدست از دریافت آن خودداری و موضوع را صورت جلسه می‌کند.

رئیس بازرسی پلیس کرمانشاه در پایان از معرفی فرد متخلف به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

 

کشف ۱۷ فقره سرقت در کرمانشاه


گروه استان ها- کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۷ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: در این مدت همچنین ماموران موغف به دستگیری ۱۶ نفر سارق شدند.

او  یادآوری کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این گونه طرح‌ها در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.





جان باختن عابر پیاده در کرمانشاه

 


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از وقوع یک فقره سانحه منجر به فوت در شهر کرمانشاه خبر داد که به دنبال آن عابر پیاده‌ای جان خود را از دست داد.

 سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: این حادثه ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح امروز (سه شنبه - ۱۰ تیر) و در بلوار هوانیروز کرمانشاه رخ داد.

او  افزود: در این سانحه یک دستگاه خودروی سمند با عابر پیاده برخورد و مرگ وی را در صحنه تصادف رقم زد.

سرهنگ شیری بیان کرد: طبق نظر کارشناسان ۵۰ درصد علت حادثه به خاطر بی توجهی راننده سمند به خاطر توجه نکردن به جلو و ۵۰ درصد نیز عابر پیاده بوده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در پایان از رانندگان خواست تا حین رانندگی توجه لازم را به جلو داشته باشند و شهروندان نیز حتما از پل‌های عابر پیاده برای عبور از عرض خیابان خصوصا در بزرگراه‌ها استفاده کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.