فرماندار اندیکا به همراه جمعی از مسئولان به بازرسی روستا‌های این شهرستان پرداختند.

حیدر کاظمی فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از روستا‌های صادق آباد، زیرچشمه آب اناری و تاسیسات آبیاری کشاورزی منطقه دلی از توابع بخش مرکزی شهرستان بازدید شد و مشکلات تاسیسات آبرسانی کشاورزی فهیم آباد بررسی گردید سپس جلسه‌ای با کشاورزان منطقه دلی برگزار گردید.

او با بیان اینکه از پروژه بهسازی معابر و طرح کمربندسبز روستای صادق آباد و روستای زیرچشمه ازم نطقه دلی بازدید و جلسه‌ای باشورا‌ها جهت بررسی معضلات آنان برپا شد افزود: باتوجه به تاسیسات آبیاری و پتانسیل‌ها از کشاورزان خواسته شد از ظرفیت موجود جهت توسعه کشاورزی  و اشتغال استفاده نمایند.

کاظمی با اشاره به اینکه طرح کمربند سبز روستای صادق آباد اقدامی بسیار ارزشمند است تصریح کرد: برای بهسازی معابر روستا‌یی اقداماتی از طریق اعتبارات دهیاری‌ها انجام می‌شود، همچنین به منظور حل مشکلات آبرسانی، نبود ارژانس، کمبود تجهیزات درمانگاه، آنتن دهی و گازرسانی برنامه‌های در دست اقدام است.

شهرستان اندیکا در شمال شرقی استان خوزستان قرار دارد. از شمال غرب به لالی از جانب شمال به سردشت دزفول از طرف شمال و شمال شرق به استان چهارمحال و بختیاری از مشرق به ایذه و از جنوب به مسجدسلیمان محدود می‌شود. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.