فرماندار شهرستان ویژه مرند با بیان اینکه این شهرستان از موقعیت استراتژیک در حوزه راه برخوردار است،گفت: باید تلاش کنیم از این فرصت برای ایجاد بازاری برای عرضه صنایع تبدیلی و دستی خود استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،گرشاسبی فرماندار شهرستان ویژه مرند در جلسه شورای اداری شهرستان مرند با بیان اینکه این شهرستان از موقعیت استراتژیک در حوزه راه برخوردار است، گفت: باید تلاش کنیم از این فرصت برای ایجاد بازاری برای عرضه صنایع تبدیلی و دستی خود استفاده کنیم.

گرشاسبی با بیان اینکه همه باید برای ایجاد تغییر و پیشرفت امور پای کار باشیم، گفت: افزایش روابط بین بخشی و روی آوردن به نگاه ایجابی و تسهیل نگری از جمله اولویت‌های ما در زمان شروع کار در شهرستان بود که در این خصوص تا حدود زیادی موفق بودیم.

او افزود: ما اکنون دوران تثبیت و پایداری و اصلاح را در شهرستان پیش می‌بریم و باید با رفتار علمی و کارشناسی شده، سعی کنیم در پیشبرد امور به موفقیت برسیم.

فرماندار ویژه مرند گفت: رسالت امروز ما این است که مبتنی بر عقلانیت، علم، کارشناسی و تجربه عمل کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود، انتقال آب ارس را طرح استانی بیان کرد و افزود: ضروری است نمایندگان استان با اجماع و تلاش خود، موجب تسریع در اتمام این پروژه استانی شوند.

فرماندار ویژه مرند در مورد وجود مشکل در حوزه اشتغال در شهرستان نیز گفت: ما باید موانع و مشکلات موجود در این زمینه را احصا کرده و با انجام اقدامات لازم از جمله ایجاد زمین‌های یکپارچه و تغییر حوزه ذهنی مردم، خواسته‌ها را در این بخش تحقق بخشیم.

او با اشاره به اینکه خروجی رفتار‌های حسی و عاطفی توسعه نیست گفت: باید عاقلانه عمل کرده و با رفتار علمی و کارشناسی شده و تعامل با یکدیگر، زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان را فراهم کنیم.

گرشاسبی افزود: هنر مدیران این است که سرمایه گذاران را به شهر آورده و با بخش خصوصی مشارکت لازم را داشته باشند و از داشته‌های آن‌ها از همه جهت بهره ببرند.

او با اشاره به تعطیلی مجمع توسعه شهرستان در سال گذشته به دلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما حاضریم مجمع توسعه چند صد نفری را تشکیل داده تا از تفکرات آن‌ها برای پیشرفت شهرستان استفاده کنیم.

او در ادامه از ادارات خواست در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جدی عمل کرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار ویژه مرند گفت: با توجه به بیشتر شدن عادی انگاری بیماری کرونا در بازار، مسوولین باید اقدامات لازم را جهت خارج شدن بازار از این حالت انجام دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۴ تير ۱۳۹۹
بابا اون که کاشانیه