مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه، ایجاد مرکز نوآوری بخش تعاون را بستری مناسب برای کارآفرینی و اشتغال به شیوه تعاونی دانست و گفت : ایجاد این مرکز در استان یک ضرورت محسوب می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : بخش تعاون همواره ورود به عرصه های نو اقتصادی را به عنوان راهبرد بر محور توسعه مدنظر داشته و سعی کرده تا از ارایه الگوی پیش برنده در زمینه های جدید سرمایه گذاری به عنوان ابزار ترویجی - علمی در شناساندن بخش تعاون به جامعه هدف بهره ببرد.

او ایجاد مرکز نورآوری در استان را یک ضرورت در تعالی بخش تعاون خواند و گفت : ارایه الگوی روستا تعاون، توسعه عمران شهرستانی از جمله الگوهای پیشرو دیگر در حوزه تعاون می باشند که در کنار این مرکز می توانند بستری مناسب برای کارآفرینی، اشتغال و خلق ثروت به شیوه تعاونی باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه افزود: با تسهیل روند حمایت از فعالیت‌های نوآورانه از جانب تمامی دستگاه‌های اجرایی و با تجهیز مرکز نوآوری بخش تعاون در استان انتظار می رود به سمت اشتغال پایدار حرکت کنیم.

مدیرکل پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اکنون دولت شرایط حمایت از اقتصاد دانش بنیان و نوبنیان را فراهم کرده است، گفت: ایجاد مراکز نوآوری بخش تعاون به طور قطع تاثیر بسزایی در ایجاد و شکل گیری تیم های کاری و دانش بنیان در بخش تعاون خواهد داشت.

معصومه خان احمدی با بیان اینکه مراکز نوآوری با همان ایده جذب خلاقیت ها و نوآوری های افراد ایجاد می شود، افزود: مراکز نوآوری به دنبال عرضه یک محصولی که بر مبنای دانش و پژوهش به بازار و خلق ثروت هستند.

سیامک آزادی معاون پارک علم و فناوری استان مرکز نوآوری را جایی دانست که از یک یا چند تیم نوآور تشکیل شده و با همکاری مراکز تحقیقاتی و شرکت های متقاضی محصولات جدید در یک تخصصی در چارچوب برنامه ای بلندمدت با هم محصول یا خدمتی را ارایه می دهند.

مسعود شاکرمی معاون امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه هم در این نشست ضمن تشریح اهداف ایجاد مرکز نوآوری تعاون دراستان، گفت: مرکز نوآوری بخش تعاون کرمانشاه با مشارکت شتاب دهنده ( شرکت تعاونی مشکات رسانه زاگرس) و پارک علم و فناوری وابسته به جهاد دانشگاهی و با هدف ایجاد زمینه مناسب برای بروز خلاقیت و فراهم کردن بستر رشد و پرورش ایده های نو بر مبنای دانش و ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی،اشتغال و تجاری سازی محصولات تعاونی نوبنیاد در بخش تعاون ایجاد می شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.