شهردار بجنورد از آغاز آسفالت ۳۰ هزار متر مربع از معابر خاکی شهرک فرهنگیان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هادی زارعی شهردار بجنورد گفت؛ همزمان با آسفالت معابر شهرک فرهنگیان محله بر بر قلعه (صادقیه) نیز با همین متراژ آسفالت میشود.

زارعی افزود: سیاست شهرداری بجنورد در مرحله اول آسفالت معابر خاکی با اولویت محلات کم برخوردار شهر است.

او اظهار کرد: در چند ماه گذشته عملیات عمرانی آسفالت معابر بلوار امام رضا (ع)، امام خمینی شرقی (ره) چهار راه شهید فهمیده و حدفاصل میدان قائم و بهداری و... انجام شده و لکه گیری شهر نیز به طور گسترده در محلات حر، کلاته اورین، طالقانی، بهزیستی، گلستان و در سایر نقاط شهر در در حال انجام است.

زارعی اظهار کرد: هم اینک ۶ اکیپ در سطح شهر، نسبت به ترمیم و آسفالت معابر شهر مشغول هستند.


بیشتر بخوانید: همت شهرداری بجنورد برای حل مشکلات هر محله در یک هفته


شهردار بجنورد گفت: امسال ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به آسفالت معابر مرکز استان اختصاص یافته است که ۶۰ میلیارد ریال از این رقم، به خرید قیر اختصاص می‌یابد.

او گفت: عملیات گسترده‌ای از مرمت و لکه گیری و زیرسازی را در دستور کار داریم و به دلیل اقدام همزمان ما در رفع عیوب زیرسازی، گاهی زمان مرمت آسفالت به طول می‌کشد که ازشهروندان صبورباشند.

شهردار بجنورد افزود: از ابتدای امسال، کار ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر در دستور کار بوده است و اقدامات در حال انجام است، اما سطح آسفالت معابر در حدی نامناسب است که اقدامات انجام شده محسوس نیست.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.