صدا و سیما هر روز با تولید ویژه برنامه های مختلف در راستای نشر امر به معروف و نهی از منکر گام بر می دارد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،    سرهنگ عساکره جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان آبادان در دیدار با مدیرکل صداوسیما از تشکیل معاونت اجتماعی و مطالبه گری در شوراهای امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.

 او افزود:  تشکیل و تقویت شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات با هدف نشر بیشتر این فریضه دینی و در اولویت قرار دادن آن با استفاده از کاهش مشکلات مردم خدمت بیشتر و در عین حال توجه به اصول دینی و ارزش های اسلامی در دستور کار قرار دارد.

توجه به مطالبات مردمی، کاهش مشکلات از طریق پاسخگو کردن مسئولان هم از ارکان این فریضه دینی است که با درخواست بیشتر از صدا و سیما برای همکاری رسانه‌ای در این زمینه همراه شد.

ناصر بهرام مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان هم گفت: توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر  وظایف ذاتی رسانه ملی است که به صورت روزانه در همه بخش‌های تولیدی صدا و سیما و خبر با توجه به پرداختن به مطالبات مردمی مورد توجه قرار می‌گیرد.

او یادآور شد: با تولید ویژه برنامه های امر به معروف و نهی از منکر، آمادگی کامل همکاری و تعامل در این زمینه وجود دارد.

 در این نشست معاونان صدا و سیما هم با ارائه گزارش هایی، عملکرد واحدهای مختلف صدا و سیما را نسبت به این فریضه بازگو کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.