تشکر نتانیاهو از ترامپ بخاطر خروج از برجام

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تشکر از رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای ایران، مدعی شد واشنگتن با این اقدام در حد زیادی امنیت اسرائیل را تقویت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تایمز اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در اجلاس مجازی مسیحیان متحد اسرائیل از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای ایران تشکر کرد و مدعی شد واشنگتن با این اقدام در حد زیادی امنیت اسرائیل را تقویت کرده است.

نتانیاهو در این نشست مجازی گفت: می‌خواهم از رئیس جمهور ترامپ به خاطر آنچه برای اسرائیل انجام داد، تشکر کنم. اسرائیل تاکنون دوست بهتری در کاخ سفید نداشته است.

وی تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر خروج از توافق هسته‌ای ایران را «جسورانه» توصیف کرد و مدعی شد با این اقدام آمریکا، امنیت اسرائیل به حد بی‌اندازه‌ای تقویت شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، توافق هسته‌ای ایران را «کار بیهوده» خواند و از سایر کشور‌ها خواست تا پا جای پای ترامپ بگذارند و با تبعیت از او ایران را تحریم کنند.

نتانیاهو در ادامه یاوه‌گویی‌های خود تاکید کرد: ما مثل همیشه مصمم هستیم که مانع حکومتی شویم که قول می‌دهد اسرائیل را از بین ببرد. وقت آن است که همه کشور‌های مسئول به آمریکا بپیوندند و ایران را تحریم کنند.

نتانیاهو بر تصمیمات دیگری که ترامپ اتخاذ کرده است، از جمله شناخت قدس به عنوان پایتخت اسرائیل و انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر ارتفاعات جولان و پرده برداری از طرح شوم معامله قرن تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار