مناسب سازی ساختمان‌های ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان مرکزی بعنوان الویت مورد تاکید است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی معابر و فضا‌های شهری گفت: مناسب سازی ساختمان‌های ادارات بهزیستی شهرستان‌های استان بعنوان الویت کار مناسب سازی مورد تاکید است.

ادارات بهزیستی استان مرکزی در اولویت مناسب سازی

زندیه وکیلی افزود: قرار است که در هر بخش از هر شهرستان، دو روستا بعنوان نمونه، مناسب سازی شود و این اقدام با مدیریت فرمانداری‌ها و پیگیری اداره کل بهزیستی صورت خواهد گرفت.

او اضافه کرد: لازم است که در تمام طرح‌های عمرانی و ساخت و سازها، موضوع مناسب سازی ساختمان‌های عمومی رعایت شود و مسئولیت انجام کار با دستگاه مجری و نظارت آن نیز با سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری‌های استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: به لطف خدا کار‌های خوبی در استان مرکزی در جهت مناسب سازی معابر شهری و روستایی برای تسهیل تردد معلولان انجام شده، ولی هنوز اقدامات زیادی در این رابطه مورد نیاز است.

او ضمن تشکر از فرمانداری شهرستان شازند و شهرداران مهاجران و شازند، گفت: امیدواریم که بتوانیم شهرستان شازند را بعنوان شهرستان نمونه در بحث مناسب سازی معابر و فضا‌های شهری معرفی کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.