رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان روانسر گفت : خطر سقوط سنگ عظیم‌الجثه محور روانسر ـ پاوه در محدوده کمربندی شهر شاهو رفع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محمد فلاح رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان روانسر گفت : در پی بارش‌های سیل آسا در سال گذشته در این شهرستان مقاطعی از کمربندی شهر شاهو دچار ریزش و رانش شد که نیرو‌های راهداری همچنان و بنا به اولویت در حال پایدارسازی ترانشه‌ها و ایمن سازی مسیر هستند.

او گفت : در پی این بارش‌ها و در کیلومتر ۳۶ محور روانسر - پاوه سنگ عظیم الجثه‌ای در بالای ترانشه به حرکت افتاده و هر لحظه احتمال سقوط بروی جاده و خطرات و حوادث جانی و مالی برای کاربران جاده‌ای وجود داشت.

فلاح افزود: امروز با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان روانسر و با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات این سنگ مهار و به پایین ترانشه و روی جاده انتقال و رفع خطر شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روانسر ادامه داد: هم اکنون بر روی جاده قرار دارد و رانندگان گرامی که قصد تردد در این محور را دارند با احتیاط و هوشیاری کامل و سرعت مطمئنه از این محل عبور نمایند.

فلاح افزود: هم اکنون در ۲ نقطه دیگر از کمربندی شهر شاهو در حال پایدارسازی ترانشه‌ها و ایمن سازی مسیر هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.