سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: همه دنیا متوجه شد که نمی‌شود با تعطیل کردن فوتبال بر کرونا غلبه کرد.

جلالی: نمی‌شود با تعطیل کردن فوتبال بر کرونا غلبه کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در خصوص دیدار فردای تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: اگر بخواهیم توقع داشته باشیم که همه چیز خوب باشد، چنین چیزی ممکن نخواهد بود، اما همین که بازی‌ها دوباره آغاز می‌شود، باعث خوشحالی ما است. فوتبال باید یاد بگیرد که با کرونا کنار بیاید و امیدوارم که در پایان همه چیز به خوبی به پایان برسد.

گل گهر، جسورانه آماده شروع رقابت‌های لیگ است

وی ادامه داد: هنگامی که بازی‌ها متوقف شد، گل گهر در بهترین وضعیت بود و حالا اگر توقع داشته باشیم بعد از سه ماه و نیم تعطیلی،  همان کیفیت گذشته را در بازی فردا داشته باشیم، کار تقریباً سختی است. ما همه تلاشمان را کردیم که تیم مخصوصاً از لحاظ ذهنی آمادگی شروع رقابت‌ها باشد و شرایط بدنی بچه‌ها هم خیلی بد نیست. بیشتر مشکلات مان در بحث کار تیمی است که تلاش کردیم در بازی‌های تدارکاتی به شرایط خوبی برسیم و نسبت به بازی‌های آینده فوق العاده امیدوار هستیم و گل گهر خیلی جسورانه آماده شروع رقابت‌های لیگ است.

گل‌گهر در پایان رقابت‌ها در مکان خوبی قرار می‌گیرد

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: بچه‌ها از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند و برای انجام دادن بازی‌های خوب فوق العاده مصمم هستند  و می‌خواهند دل هواداران تیم خودشان را شاد کنند و امیدوار هستم که تیم ما در پایان رقابت‌ها در مکان خوبی قرار بگیرد.

نسبت به بازی مقابل سپاهان خیلی امیدوار هستم

جلالی گفت: شرایط کنونی با شرایط روز ۹ اسفند که با استقلال بازی کردیم بسیار متفاوت است. شرایط سپاهان هم به همین شکل است، اما چیزی که برای بازی مقابل سپاهان طراحی کردیم، کار بسیار کارآمدی خواهد بود و بچه‌ها هم با بالاترین درصد تعهد این مسائل را پیاده خواهند کرد. من نسبت به بازی مقابل سپاهان خیلی امیدوار هستم. باید از میزبانی سپاهانی‌ها هم تشکر کنم. امروز تیم ما در نقش جهان تمرین کوتاهی انجام می‌دهد. البته همین کار را هم در بازی رفت باشگاه گل گهر برای سپاهانی‌ها انجام داد و امیدوارم این چنین مراوداتی بین همه تیم‌های لیگ برتری وجود داشته باشد.

جلالی: نمی‌شود با تعطیل کردن فوتبال بر کرونا غلبه کرد


بیشتر بخوانید:


جلالی گفت: نمی‌شود بگوییم فلان بازی سخت است. چرا که عقیده داریم در لیگ برتر بازی راحتی وجود ندارد. ۹ بازی باقی مانده و از تک تک این بازی‌ها امتیاز می‌خواهیم و باید به خواسته خودمان برسیم.

سپاهان را در اوج آمادگی فرض کردیم

او در خصوص شناخت خود از تیم سپاهان گفت: شناخت ما به تیم‌ها همان مسائل مربوط به قبل از تعطیلی مسابقات است. می‌دانیم که تیم حریف چند بازیکن آسیب دیده دارد و برخی موارد را از طریق رسانه‌ها متوجه شدیم، اما سپاهان را در اوج آمادگی فرض می‌کنیم و بر این اساس کار خودمان را طراحی کردیم و امیدواریم که از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

نمی‌شود با تعطیل کردن فوتبال بر کرونا غلبه کرد

او در پایان گفت: شرایط به وجود آمده غیر قابل پیش بینی بود و اهالی فوتبال تجربه مقابله با چنین شرایطی را نداشتند. بنابراین هر کسی طبق دیدگاه و منافع خودش درباره شرایط اظهار نظر می‌کرد، اما همه دنیا متوجه شد که نمی‌شود با تعطیل کردن فوتبال بر کرونا غلبه کرد. بنابراین همه جا یکی پس از دیگری باز شد و به مردم یاد دادند که چگونه با کرونا باید زندگی کرد. فوتبال هم از این قاعده مستثنا نیست و هیچ کسی نباید از دیگری در این باره ایراد بگیرد. چرا که در این شرایط مسائل رخ داده برای همه تجربه جدیدی بود و من فقط می‌توانم دعا کنم که بازی‌ها در سلامت کامل انجام شود. البته احتمال رخ دادن برخی مشکلات وجود دارد که امیدوارم خیلی وخیم نباشد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار