جمشیدپور از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر ایلام خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ علی جمشیدپور اظهار رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام اظهار داشت: در راستای خواسته‌ها و مطالبات به حق و مشروع شهروندان ایلامی، طرح مذکور با استفاده از اکیپ‌های گشت محسوس و نامحسوس و با حضور بازپرس محترم دادسرای عمومی و انقلاب ایلام صورت گرفت.

او افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و عمومی، سلب تحرک از مجرمان و گسترش نظم و انضباط جامعه و برخورد قانونی با برهم زنندگان آرامش شهروندان با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی را با هماهنگی دستگاه قضائی بصورت مستمر و مداوم در دستور کار خود دادند.

سرهنگ جمشید پور  ادامه داد: در مدت اجرای طرح مذکور ماموران این پلیس، فردی به هویت معلوم که دارای سوابق شرارت، اوباش گری، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم و ... بود را در حال عربده کشی و سلب آرامش عمومی و مزاحمت برای خانواده‌ها در بام ایلام مشاهده کردند.

او  تصریح کرد : با اقدام به موقع عوامل پلیس، این فرد شرور و سابقه دار دستگیری و در بررسی بیشتر از خودروی او تعداد ۳۵ تیغه قمه کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان ایلام در ادامه خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده متهم تحت الحفظ جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق با صدور قرار مناسب روانه زندان و خودروی او به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی باعث استحکام و پایداری امنیت اخلاقی، نظم و امنیت عمومی خواهد شد، گفت: برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس و هنجارشکنان از اولویت‌های اصلی پلیس امنیت عمومی است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.