نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: موانع و مشکلات موجود در مسیر توسعه صنعت استان اردبیل در اسرع وقت حل شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل گفت: با برخی راهکار‌ها و توجهات بیشتر می‌توان برخی از مشکلات واحد‌های صنعتی را در سریعترین زمان ممکن حل و فصل نمود.

او با بیان اینکه باید تلاش کرد تا موانع و مشکلات موجود در مسیر توسعه صنعت استان در اسرع وقت حل شود تصریح کرد: برای توسعه صنعت و پیشرفت کشور، باید نهاد‌های اجرایی همراهی و همکاری‌های لازم را با یکدیگر داشته باشند که در این خصوص مجلس یازدهم از هیچ کوششی از خود دریغ نخواهد کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی کاهش بروکراسی‌های اداری و حمایت از تولید را از لازمه‌های ضروری کشور دانست که مسئولان اجرایی مربوطه بایستی با سرلوحه قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب، جهش تولید را در دستور کار خود قرار داده و برای بهبود وضعیت اقتصادی، تلاش مضاعفی را انجام دهند.

نیکزاد در ادامه از واحد صنعتی الکل طبی آذربایجان، نساجی ستاره اردبیل، طرح صنعتی در حال اجرای دانش بنیان آرتا قلب بهسان طب، واحد صنعتی رویای هفت آسمان، واحد دانش بنیان الکترونیک پردازش سبلان و واحد صنعتی نگین زرین چوب آرتاویل بازدید کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار