رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل از بهره برداری از ۱۵۵ طرح ایجادی در سال جهش تولید در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل در جریان افتتاح واحد صنعتی آرتاپروفیل در اردبیل گفت: این واحد‌های تولیدی با سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومان تا پیش بینی اشتغال ۶ هزار نفر برنامه ریزی شده است.

او بیان کرد: ۲۳۹ طرح در حوزه طرح‌های ایجادی در اردبیل وجود دارد که اغلب با پیشرفت ۶۰ درصدی در مرحله احداث و یا بهره برداری قراردارند.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل افزود: ۱۵۵ طرح ایجادی هر کدام با پیشرفت ۹۰ تا ۶۰ درصدی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند که نوید اشتغال مناسب برای استان محروم اردبیل است.

صادقی از احصای واحد‌های راکد از سال ۹۸ در اردبیل خبر داد و بیان کرد: از یک هزار و ۴۲ پروانه بهره برداری ۸۳۹ پروانه فعال هستند.

او ادامه داد: در سال گذشته ۵۶ طرح راکد به چرخه تولید بازگشته اند و ۱۲۳ واحد قابل احیا نیز در دستور کار است که بالغ بر ۷۷ طرح مستعد بازگشت به چرخه تولید هستند.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اردبیل به بهره برداری از واحد تولیدی آرتاپروفیل تولیدکننده پنجره‌های upvc در اردبیل اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی با ۷ سال رکود با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ۳۰ میلیارد تومان آورده شخصی سرمایه گذار با حضور معاون وزیر صمت بهره برداری می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.