شهید امیری مقدم از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که انتشار تصویری از قبض حقوقی او در فضای مجازی توجه همگان را به خود جلب کرده است.

طلب حلالیت شهید دفاع مقدس به خاطر گلوله آرپی جی که به هدف نخوردبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید سید محمد امیری مقدم، آرپی جی زن یکی از گردان‌های لشگر ۲۷ حضرت رسول الله (ص) بود که در یکی از عملیات‌هایش که ناموفق بود، دست به اقدامی ستودنی زد. او در این عملیات دو عدد از گلوله‌های آر پی جی ۷ را به سمت هدف شلیک کرد اما موفق به آسیب رساندن به دشمن نشد؛ به همین خاطر طلب حلالیت کرده و ۱۷ اسفندماه سال ۶۴ ، مبلغ ۴۰۰۰ ریال از حقوقش را به سپاه بازگرداند.

عکسی از قبض حقوقی این شهید منتشر شده است که توجه همگان را به خود جلب کرد. در ادامه این تصویر را به انضمام دستخطی از شهید امیری مقدم مشاهده می‌کنید:

 

طلب حلالیت شهید دفاع مقدس به خاطر گلوله آرپی جی که به هدف نخورد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۱:۴۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
درود بر روح پاک شهدای اسلام
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۵:۰۱ ۰۸ تير ۱۳۹۹
مقایسه کنید با ؛ نجومی بگیران فعلی !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
دلم میخوادیادی کنم ازمنطقه مرزی ایران وعراق آیاشماداخل قلوه سنگهاوشن هاوقطعات آهن روی هم انباشته شده رفتیدمن روی ترکش گلوله های ریخته شده دههاکیلومتررفته ام شایدتقریباهمه طول مرزبه همین صورت بودوگرمای بالای 50درجه خوزستان یادشهیدان راگرامی بداریم عزیزان چقدرمظلومانه جنگیدند.