کاربران فضای مجازی به مناسبت سالروز هفت تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی، توصیه‌هایی از ایشان را مجددا در شبکه‌های اجتماعی بازنشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تابستان سال ۶۰ را می‌توان از عجیب‌ترین و مهم‌ترین دوران پس از انقلاب دانست، که خون‌های بسیاری ریخته شد و افراد زیادی که در رأس قدرت‌ کشور قرار داشتند به شهادت رسیدند.

۳۹ سال پیش در چنین روزی دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران که محل برگزاری جلسه‌ای که برای بررسی انتخابات ریاست جمهوری آینده بود، توسط منافقین کوردل از سازمان مجاهدین خلق بمب‌گذاری و منفجر شد، که این انفجار علاوه بر شهادت آیت‌الله سید محمد بهشتی، رئیس قوه قضائیه در آن زمان، شهادت هفتاد و پنج نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی که در مجلس شورای اسلامی و هیئت دولت عضویت داشتند را نیز به همراه داشت.

شهید بهشتی، از شهدای ترور این فاجعه، به عنوان عادل‌ترین و درست‌کردارترین سیاستمدار کشور برای مردم شناخته شده است که تلاش زیادی برای برقراری عدالت در جامعه اسلامی کرده و سخنان زیادی در ارتباط با ویژگی‌های یک جامعه اسلامی بیان داشته که بسیاری از این توصیه‎ها متأسفانه به فراموشی سپرده شده و اختلاف طبقاتی و اشرافیت‌گرایی که بسیار مورد خشم و انتقادایشان بود روز به روز در جامعه بیشتر می‌شود.

به همین مناسبت، بسیاری از کاربران در فضای مجازی دست به توئیت شده و علاوه بر بیان جملاتی در وصف شهید بهشتی، برخی از توصیه‌های ایشان را در مورد جامعه اسلامی، مجددا بازنشر کرده و به اشتراک گذاشتند. که در ادامه برخی از این توصیف و توصیه‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

شهید بهشتی

توصیه‌های شهید بهشتی

توصیه‌های شهید بهشتی

توصیه‌های شهید بهشتی

توصیه‌های شهید بهشتی

توصیه‌های مهم شهید بهشتی

سالروز شهادت شهید بهشتی

سالروز شهادت شهید بهشتی

.

توصیه‌های باارزش شهید بهشتی

سالروز شهادت شهید بهشتی

سالروز شهادت شهید بهشتی

رفتار شهید بهشتی ب مردم

هفت تیر شهادت شهید بهشتی

ترور شهدا در 7 تیر

.

عدالت در جامعه اسلامی

هفت تیر شهادت شهید بهشتی

ترور شهید بهشتی و 72 تن دیگر

ترور شهید بهشتی و 72 تن دیگر

.

.

.

.

.

.

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.