مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تا کنون از زندان‌های این استان آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان اظهارداشت: حدود یک میلیارد ریال از بدهی این زندانیان غیرعمد توسط کمک‌های مردمی و با همکاری ستاد دیه پرداخت شده است.

او  گفت: شاکیان جرائم غیر عمد بخشی از جمعیت خیران و نیکوکاران ستاد دیه سیستان و بلوچستان را تشکیل می‌دهند که اگر همراهی و مساعدت این عزیزان نبود نمی‌توانستیم این تعداد از زندانیان را آزاد کنیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: ۲۱ زندانی غیرعمد همچنان در زندان‌های این استان تحمل حبس می‌کنند که حدود ۹ میلیارد تومان برای آزادی آنان نیاز است.

او  از مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان خواست تا با همدلی و بخشش در راه خداوند، همیشه و در همه جا گره گشای مشکلات همشهریان و مستمندان باشند.

سجادی ادامه داد: شماره حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت، شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت و شماره کارت بانک رفاه کارگران ۳۱۲۳۵۵۵۴ به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌های مردمی افراد خیر و نیک اندیش است.

انتهای  پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار