مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته قوه قضاییه ۶ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های این استان آزاد شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سیدعبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این افراد به علت ناتوانی در پرداخت دیون مالی و مهریه زندانی بودند که با کمک خیران نیک‌اندیش و مساعدت ستاد دیه از زندان‌های استان آزاد شدند.

او گفت: در آیین ما ایرانیان و دین مبین اسلام بر اهمیت نجات دیگران از گرفتاری و انجام امور خیر، توصیه شده و با عمل به این تاکید‌ها هر ساله با وجود مشکلات مالی و معضلات معیشتی، تعداد زیادی از زندانیان بدهکار جرائم غیرعمد با کمک مردم خیر و نیکوکار از زندان‌های استان آزاد می‌شوند و به آغوش گرم خانواده‌های خود باز می‌گردند.

مدیرنمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: یک میلیاردو ۶۹۷ میلیون ریال برای آزادی این مددجویان از زندان کمک شده است.

او  با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۲۱ نفر زندانی غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شدند، بیان کرد: در حال حاضر ۲۷ زندانی جرائم غیرعمد واجد شرایط در زندان‌های استان حضور دارند که بدهی این افراد بالغ بر ۱۲۶ میلیارد و ۲۸۳ میلیون ریال است.

سجادی گفت: شهروندان محترم می‌توانند از طریق سایت نمایندگی به نشانی www.sabipro.ir و شماره تماس‌های ۰۵۴۳۳۴۵۲۲۹۳ یا مراجعه به دفتر نمایندگی واقع در زاهدان، بلوار بهداشت، روبروی معاینه فنی خودرو جنب منازل مسکونی اداره زندان با فعالیت‌های این نمایندگی و نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار