بازیکن تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: مشکلات مالی و شرایط کنونی تیم، بازیکنان را تحت فشار قرارداده که امیدواریم با حمایت مسئولان و رفع مشکلات، زمینه صعود به لیگ برتر برای این تیم فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محمد زینالی بازیکن تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: شرایط تیم ۹۰ در جدول لیگ دسته اول بسیار خوب بوده و در فاصله هشت هفته به پایان لیگ، تنها ۲ امتیاز برای صعود به لیگ برترفوتبال فاصله داریم، ولی شرایط تیم و بازیکنان از لحاظ مالی خوب نیست و بازیکنان تحت‌فشار هستند.

بازیکن تیم فوتبال ۹۰ ارومیه اضافه کرد: با توجه به رقابت حساس هشت تیم برای کسب ۲ سهمیه صعود به لیگ برتر، تیم‌هایی که از لحاظ آرامش و بحث‌های مالی، کمترین دغدغه را داشته باشند، می‌توانند صعود کنند، ولی با وجود عملکرد قابل قبول و فراتر از انتظار بازیکنان ۹۰ در این شرایط سخت، کمی حمایت و توجه از سوی مسوولان می‌تواند تیم ما را به شانس اصلی صعود تبدیل کند.

مدیرعامل تیم فوتبال ۹۰ ارومیه نیز در مورد مشکلات این تیم گفت: جلسه‌ای فوری با حضور مسئولان هیات فوتبال آذربایجان‌غربی و کادر فنی  باشگاه در راستای بررسی و حل مشکلات روز‌های اخیر تیم تشکیل خواهد شد.

یحیی بهاری اظهار کرد: وحید بیاتلو سرمربی تیم نیز به ارومیه بازخواهد گشت تا راهبری فنی تیم را بر عهده بگیرد.

محمد زینالی بازیکن ۲۳ ساله تیم به صورت قرضی از تیم سپاهان به ۹۰ ارومیه بازگشته است.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.