مدیر شبکه جوانان رضوی در منطقه کاشان از برگزاری جشن های زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی و اجرای یکصد برنامه از روزهای نهم تا چهاردهم تیرماه در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روح الله توکلی مدیر شبکه جوانان رضوی در منطقه کاشان در گفتگو با خبرنگاران، با تاکید بر اجرای این برنامه‌ها در شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، برزک، نطنز، بادرود و تعدادی از روستا‌های توابع این شهرستان‌ها گفت: دیدار با زندانیان، حضور در گلزار شهدا، تجلیل از غسالان افتخاری، تجلیل از خانواده شهدای سلامت از جمله شهید دکتر فرهاد، دیدار با کارکنان چند شرکت صنعتی و تولیدی، دیدار با امام جمعه، دیدار با محمد سرنجی، ملی پوش کاشانی گلبال ایران و حضور در کارگاه ماسک دوزی تعدادی از این برنامه‌ها است.

او، تجلیل از پارکبان‌های شهرداری، تجلیل از بسیجیان ضدعفونی کننده معابر و خیابان ها، تقدیر از اعضای یکی از هیات‌های مذهبی، حضور خدام حرم، دیدار با زندانیان و اعضای موسسه خادمین حضرت رضا علیه السلام در کاشان از دیگر برنامه‌های حضور خدام حرم رضوی در قالب جشن‌های زیر سایه خورشید از نهم تا ۱۴ تیرماه در منطقه کاشان است.

به گفته او، رویداد فرهنگی هنری جشنواره ملی آه و آهو کاشان از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه السلام نیز که هر سال در دهه کرامت با اجتماع هزاران نفری شهروندان ولایت مدار کاشانی برگزار می‌شد امسال بدلیل شیوع کرونا و متناسب با پروتکل‌های بهداشتی به شکل رسانه‌ای و از طریق رادیو کاشان اجرا و پخش می‌شود.

مدیر عامل موسسه خادمین حضرت رضا علیه السلام در کاشان، با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو به صورت پخش زنده از رادیو کاشان از سوم تا ۱۳ تیرماه ۹۹ (اول تا ۱۱ ذی القعده۱۴۴۱ه. ق) گفت: موسسه خادمین حضرت رضا (ع) در کاشان هر سال مجری برگزاری جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو و برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت در منطقه کاشان است.

شایان ذکر است: کاشان تنها شهرستان کشور است که جشن ملی زیر سایه خورشید را همردیف استان‌ها بصورت مستقل با حضور کاروان خدام حرم رضوی هر سال در دهه کرامت در شهر و روستا‌های دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل برگزار می‌کند که امسال به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب اجتماعات مردمی و به شیوه سال‌های قبل برگزار نمی‌شود بلکه به شیوه خاص برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.