مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: در دهه کرامت خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام)تحت عنوان کاروان «زیر سایه خورشید» از مراکز درمانی و بیماران کرونای عیادت می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الاسلام نیستانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان با تاکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محور برنامه‌های مردمی ایام بزرگداشت دهه کرامت هستند گفت: خادمان حرم حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در استان اصفهان تحت عنوان کاروان «زیر سایه خورشید» حضور خواهند داشت و از مراکز درمانی، کادر درمان و بیماران مواجه با کرونا عیادت خواهند کرد.
 
او با اشاره به رویکرد استفاده حداکثری از همه دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های مشترک دهه کرامت در استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال طراحی برنامه‌های دهه کرامت بر بستر فضای مجازی و بر اساس اقتصائات دوران کرونا در نظر گرفته شده و همه ظرفیت‌های مردمی اعم از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، هیئات مذهبی، پایگاه‌های بسیج، تشکل‌های مردمی و ... برای بزرگداشت دهه کرامت بسیج شده اند.
 
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان ادامه داد: با راه اندازی پویش های مختلف اقدام به موج آفرینی در فضای مجازی کرده ایم و اجرای جشن‌های میدانی و خیابانی و اجرای گروه‌های سرود در محل‌های از پیش تعیین شده ( مطابق با دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا) از برنامه‌هایی است که در این دهه برگزار می‌شود.


 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار