استاندار خوزستان گفت:اعمال محدودیت در آبادان در حال بررسی است .

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت:طرح جداسازی مبتلايان كرونا از افراد سالم طرح پيشنهادی فرماندار آبادان است كه به صورت پايلوت فعلا فقط در شهرستان آبادان در حال انجام است.

او افزود: در این طرح افراد آلوده به بیماری کرونا شناسایی و تعدادی از آنها در بیمارستان بستری و تعدادی که نیاز به بستری شدن ندارند در خانه قرنطینه و توسط افراد معین تا ١۴ روز کنترل و نظارت می شوند.

استاندار خوزستان گفت:فرماندار آبادان اصرار به بررسی وضعیت فعلی آبادان و احیای محدودیت های قبلی را به صورت جدی دارد، در نشست روز یکشنبه که با حضور او در استانداری تشکیل می شود، حتما در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می‌باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.