معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا، در ۳۱ فروردین ماه امسال ارائه مشاوره از طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : سامانه تلفنی ۴۰۳۰ با تاکید دفتر بهبود تغذیه معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با برنامه ریزی، پیگیری و هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همکاری مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور راه اندازی شد.

او گفت : مدیران تغذیه معاونت ها‌ی بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و مشاورین تغذیه در شبکه بهداشت و درمان کشور که همواره پا به پای اعضای تیم سلامت، در ارتقای سلامت جامعه تلاش می‌کنند نیز در راه اندازی و فعالیت این سامانه همکاری لازم را داشته و دارند.

شکیبا افزود : در حال حاضر تمام مردم می‌توانند از سراسر کشور با شماره گیری ۴۰۳۰ و انتخاب کلید ۶ با مشاورین تغذیه ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در زمینه کرونا در حوزه تغذیه با این عزیزان مطرح و مشاوره دریافت نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.