مدیر اداره ورزش شهرداری از آمادگی کلیه سالن‌های ورزشی شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای استفاده ورزشکاران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی حشمتی مدیر اداره ورزش شهرداری گفت : کلیه سالن‌ها و تجهیزات ورزشی وابسته به شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده استفاده ورزشکاران و شهروندان می‌باشد، اما، چون هنوز کرمانشاه در وضعیت قرمز بیماری کرونا قرار دارد متاسفانه امکان و اجازه استفاده نیز وجود ندارد.

او گفت : ۱۳ ایستگاه در پارک‌های سطح شهر برنامه ورزش همگانی در آن‌ها اجرا می‌گردد و طبق آمار نیز ۵۰ درصد از افرادی که در این ایستگاه‌ها حضور می‌یابند بالای ۴۵ سال سن دارند که باز هم با توجه به شرایط کرونا فعالیت چندانی ندارند، اما مربیان ما تحت آموزش‌های لازم برای چگونگی مقابله با این ویروس قرار گرفته اند و به محض مهیا شدن شرایط با رعایت کلیه موازین بهداشتی این ایستگاه‌ها فعالیت خود را آغاز خواهند نمود و البته در برنامه داریم که تعداد ایستگاه‌های ورزش همگانی را در آینده به ۲۵ ایستگاه افزایش دهیم.

حشمتی افزود: یک دوره آموزش دانش افزایی جهت مربیان و کادر باشگاه‌ها و فضا‌های ورزشی که زیر نظر این اداره می‌باشند برگزار گردید و همچنین آموزش کمک‌های اولیه با همکاری هیات پزشکی و ورزشی و دانشگاه علوم پزشکی در آینده انجام خواهد شد.

مدیر اداره ورزش شهرداری در رابطه با تجهیزات ورزشی پارک‌ها گفت: متاسفانه تجهیزات ورزشی موجود در پارک‌ها دچار مشکلاتی هستند و نیاز به تعمیرات دارند ضمن اینکه اغلب هم فاقد برچسب‌های راهنمائی نحوه استفاده از این تجهیزات هستند که طی درخواستی مقرر گردیده تعمیرات و نصب برچسب‌ها توسط معاونت خدمات شهری به زودی انجام گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.