لحظه اطلاع رسانی به خانواده دو شهید کربلای خان طومان در مازندران جلوه‌هایی از صبر و مقاومت این خانواده‌ها را به نمایش گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عصر امروز همزمان با اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر دو شهید مازندرانی مدافع حرم از کربلای خان طومان سوریه به وطن، هنگامی که فرمانده سپاه کربلا و جمعی از فرماند‌های هشت سال دفاع مقدس در منزل خانواده شهدای مدافع حرم سعید کمالی وعلی جمشیدی، خبر بازگشت پیکر مطهر این دو شهید را پس از چهار سال به خانواده معزز آنان اطلاع دادند، صبر و مقاومت و روحیه انقلابی را می‌شد در پدر و مادر این شهیدان گرانقدر مشاهده کرد.
 

                                                لحظه اطلاع رسانی به خانواده شهید علی جمشیدی

شهید علی جمشیدی ۱۶ آبان ۱۳۶۹ درخانواده‌ای مذهبی و دوستدار اهل بیت در شهرستان نور چشم به جهان گشود.
عشق به اهل بیت روح بی قرار او را به دفاع از حرم آل الله در سوریه رساند و عاقبت در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ مصادف با مبعث رسول الله (ص) به آرزوی دیرینه اش رسید و به یاران شهید خود ملحق شد.
 
 
  لحظه اطلاع رسانی به خانواده شهید سعید کمالی

شهید سعید کمالی کفراتی ۱۹ شهریور ۱۳۶۹ در روستای کفرات از توابع بخش هزارجریب شهرستان نکا به دنیا آمد
او از پاسداران سپاه کربلای مازنداران بود که داوطلبانه عازم سوریه شد و در ۱۷ اردیبهشت ماه امسال در منطقه خان‌طومان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


بازگشت پیکر مطهر دو شهیدکربلای خان طومان به وطن پس از چهار سال

سپاه کربلا مازندران در پی بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان طومان، شهید مدافع حرم سعید کمالی و شهید مدافع حرم علی جمشیدی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
همزمان با پیچیده شدن عطر رضوی در جای جای دیار علویان، صدای مسافران گمگشته خانطومان به گوش می‌رسد. پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم پاسدار شهید سعید کمالی و بسیجی شهید علی جمشیدی پس از چهار سال چشم انتظاری به آغوش وطن بازمی‌گردند.

پرستو‌های مهاجری که در سال ۹۵ برای دفاع از حریم آل الله به سوریه کوچ کرده بودند و در کربلای خان طومان به قافله سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پیوستند، حال پس از چهار سال که پیکر مطهرشان در خاک‌های تفتیده خان طومان ماند، دوباره به استان لاله خیز مازندران و در آغوش علوی تبار‌ها بر می‌گردند تاحال و هوای مازندران در دهه کرامت، کربلایی شود.

بیشتر بخوانید: چه کسی به سردار سلیمانی گل داد؟

جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید مدافع حرم والا مقام متعاقبا از روابط عمومی سپاه کربلا مازندران اعلام خواهد شد.

۶ شهید مازندرانی خان طومان هنوز تفحص نشدند

سرهنگ مسلمی فرمانده سپاه کربلا مجموع شهدای مازندرانی در خان طومان سوریه را ۱۶ شهید اعلام کرد و گفت: ۱۰ شهید تاکنون تفحص و شناسایی شدند و ۶ شهید دیگرهنوزتفحص نشدند.

او افزود: پیکر مطهر شهیدان جمشیدی و کمالی ۲ بهمن ماه ۹۸ بعد از آزاد سازی خان طومان تفحص و در تاریخ ۵ تیرماه ۹۹ با آزمایش DNA شناسایی شد.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
منتظرت بودم
۱۳:۱۸ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سلام ای شهید خوش اومدی منتظرت بودم میدونی ک ب یادت بودم و هستم سلام منو ب شهید علیرضا بریری برسون و بگو ممنون ازت


تو تو خابگاه واسه من عشق بودی مرسی از دوستم زهرا ک خبر اومدنتو بهم داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۸ تير ۱۳۹۹
همیشه مدیون شهداییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۰۹ تير ۱۳۹۹
مرگ بر اسراییل