مدیر عامل باشگاه استقلال در جمع دوستانه با بازیکنان تیمش مسائلی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند در حضور بازیکنان استقلال گفت: ما همه در کنار شما بازیکنان بوده و همه یک تیم هستیم و در یک کِشتی قرار داریم و هر مشکلی هم که رخ دهد باید دست به دست هم این مشکلات را رفع کنیم.

او خطاب به بازیکنان استقلال ادامه داد: وقتی به اهواز آمدیم در نظر داشتیم در آن گرما کنار شما باشیم. همه می‌دانیم چه اتفاقی در اهواز رخ داد و اگر داور بازی قدری دقت داشت به طور حتم ما با ۳ امتیاز زمین بازی را ترک می‌کردیم.

سعادتمند گفت: نمی خواهم به بازی‌های قبل اشاره کنم، اما فقط می‌توانم بگویم شما بازیکنان حرفه‌ای هستید و هر بازیکن حرفه‌ای باید به دنبال این باشد که بهترین عملکرد را داشته باشد. خواهش می‌کنم در ادامه راه دقت کنید. ما مصدومان زیادی داریم و برخی بازیکنان هم به حق یا ناحق کارت گرفتند، بنابراین از شما می‌خواهم آرامش خود را حفظ و با قدرت تلاش کنید.


بیشتر بخوانید:


او ادامه داد: تیم مدیریتی در کنار مجیدی و بازیکنان است و از برخی دوستان هم عذر می‌خواهم که پرداختی آن‌ها به تعویق افتاده و ان شاالله طی یکی دو روز آینده پول بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار