واکنش سرآسیایی به جدایی مهاجم جنجالی از شهرخودرو

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: وضعیت ظاهری و بدنی «اسلاوو» مناسب لیگ برتر ایران نبود.

/واکنش سرآسیایی به جدایی مهاجم جنجالی از شهرخودروبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، «میروسلاوو اسلاوو»، مهاجم اوکراینی تیم فوتبال شهرخودرو در تعطیلات نیم‌فصل به جمع شاگردان مجتبی سرآسیایی اضافه شد و از همان روز‌های اول، عکس‌های او در فضای مجازی حواشی بسیاری به دنبال داشت.

این مهاجم یک متر و ۹۷ سانتی شهرخودرو هرگز موفق به گلزنی برای تیمش نشد و دقایق زیادی هم در ترکیب قرار نگرفت، تا اینکه تنها یک هفته پس از بازگشتش به ایران، قرارداد خود را فسخ کرد و از شهرخودرو جدا شد.


بیشتر بخوانید:

سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره آمدن و جدایی ناگهانی میروسلاو اسلاوو، اظهار داشت: بعد از اینکه تمرینات مان را یک ماه آغاز کرده بودیم، اسلاوو نتوانست به ما اضافه شود. وقتی شرایط ظاهری و بدنی او را دیدیم، متوجه شدیم یک ماه هم زمان نیاز داریم تا بتوانیم از او استفاده کنیم. اگر می‌خواستیم به اسلاوو فرصت یک‌ماهه بدهیم، بازی‌های لیگ به پایان می‌رسید.

او ادامه داد: وقتی شرایط بدنی و ظاهری او را دیدیم و برای آماده کردن او نیاز به فرصت یک‌ماهه داشتیم، با باشگاه  صحبت و تصمیم نهایی را به آن‌ها واگذار کردیم.  

سرمربی شهرخودرو درباره «استفان کوزین» دستیار ایتالیایی خود گفت: او ۱۰ روزی می‌شود که به ایران برگشته  و در کنار دیگر اعضای کادر فنی، در بسیاری از مسائل به ما کمک می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.