مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به ظرفیت های فراوان کانون های مساجد همکاری های خوبی بین این نهاد و حوزه‌های فرهنگی هنری و قرآنی صورت می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی هنری کانون‌های مساجد گفت: رادیو زیارت می‌تواند در حوزه ترویج فرهنگ میزبانی و میهمان‌نوازی با کانون‌های مساجد بافت پیرامونی حرم اقدامات مشترکی داشته باشد.

او افزود: کانون‌های مساجد در بافت‌های پیرامونی حرم برنامه‌هایی با موضوع فرهنگ زیارت، میهمان‌نوازی برگزار می‌کنند که رادیو زیارت می‌تواند این اقدامات را پوشش دهد و در فرهنگ‌سازی به کانون‌ها کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد و اکران تمامی فیلم‌های این جشنواره، ادامه داد: رادیو زیارت می‌تواند در خصوص فیلم‌هایی با محتوی دینی و مذهبی ورود پیدا کند و نشست‌های تخصصی با مشارکت دبیرخانه جشنواره برگزار و پوشش رسانه‌ای این نشست‌ها را برعهده بگیرد، کاری که در نمایشگاه‌های قرآن و کتاب نیز می‌تواند اتفاق بیافتد.

مروارید بیان کرد: انجمن سینمای جوان در حوزه تولید فیلم‌های کوتاه با موضوعات دینی و مذهبی آثار بسیار خوبی دارد که در خصوص این آثار نیز می‌تواند رادیو زیارت ورود پیدا کند، برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون این فیلم‌ها و معرفی آثار و مصاحبه با هنرمندان صاحب آثار بخشی از کار‌هایی است که می‌توان با مشارکت رادیو زیارت انجام داد.

انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.