از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفتم تیر مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفتم تیر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

۹۰۵۷...۰۹۹۱: سلام، خسته نباشید، بزرگواران لطفاً صدای معلمان بازنشسته نیمه اول سال ۹۸ را به گوش مسئولین برسانید، در حق ما خیلی ظلم شده، نه طرح رتبه‌بندی نه افزایش ۵۰ درصدی حقوق نه فوق‌العاده ویژه و نه هیچ‌چیز دیگر.


۵۸۶۱...۰۹۰۵: با سلام احترام خدمت اعضای محترم باشگاه خبرنگاران. لطفاً ما داوطلب‌های آزمون دکتری را برای تعویق کنکور تا بهتر شدن وضعیت بیماری کرونا ویروس حمایت نمایید؛ و خواسته ما رو به گوش مسئولین برسانید. با تشکر


۳۳۱۰...۰۹۳۷: سلام، آموزش‌وپرورش با اجرای طرح رتبه‌بندی از اول مهر در حق ۵۰ هزار نفر ظلم کرد درصورتی‌که کل بودجه را گرفته بود و باید از اول فروردین اجرا می‌شد، قبل از بازنشستگی این ۵۰ هزار نفر چیزی نگفتند حالا می‌گویند ما گفتیم که بازنشسته نشوید، به خاطر این همه دروغ مسئولین متأسفیم.


۹۷۹۱...۰۹۳۷: در پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی داخلی با توجه به شیوع کرونا پذیرایی نمی‌شود، ولی فاصله‌گذاری اجتماعی با توجه به اینکه دچار خسارت می‌شوند هم لحاظ نمی‌شود و با ظرفیت کامل پرواز می‌کنند. خدا پدر کرونا رو بیامرزه که برای این ایرلاین‌ها دو سر سود شده است.


۸۹۸۰...۰۹۹۲: باسلام بنده در سال۹۷/۸ماشین ثبت‌نام کردم ک خودشم حواله بود قرار بود ۲۰مرداد خودروی خود را از شرکت سایپا تحویل بگیرم، ولی متأسفانه هیچ جوابی تا الان نتوانستم بگیرم.


۸۱۰۳...۰۹۱۱: باسلام از مشکین‌دشت استان البرز پیام می‌دم در بلوار جلالو ساختمان‌سازی انجام میشه با مجوز شهرداری علاوه بر این که پیاده‌رو توسط سازندگان ساختمان اشغال میشه بلکه قسمت زیادی از سواره‌رو هم تحت تصرف ساختمان‌سازان هست و ماسه و سیمان دپو می‌کنند. عابران پیاده هم باید برای رفت‌وآمد دقیقاً از وسط خیابان رفت‌وآمد کنن. بلوار جلالو تشریف بیارید فیلم بگیرید.


۴۱۳۴...۰۹۱۳: چرا این‌قدر پیام می‌دیم. پیگیری نمی‌کنید. سایپا خودرو‌های سال ۹۷.۹۸ را تحویل مشتریان نمی‌دهد.


۰۱۴۸...۰۹۳۳: تو را به خدا خواهشا از مسولین بخواهید بیمه روستای را افزایش دهند چرا همش بیمه کارمندان معلمین را افزایش می‌دهند.


۵۶۲۱...۰۹۳۶: عزیزان رسانه پیگیر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باشید شمارا به وجدانتان شما را به شرفتان، نابرابری خیلی رنجمان می‌دهد.


۵۹۰۱...۰۹۳۷: شرکت تسدید عسلویه حقوق راننده هاشو نمی‌ده الان ٥ماهه حقوق نگرفتن و به محض اعتراض تهدید به اخراج شدن میشن حتی پول بنزین رو از جیب میدن خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار