مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفتم تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، فرد یا افرادی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از استان‌های جنوبی خریداری کرده اند و قصد انتقال آن با خودرو‌های پژو ۴۰۵ و پراید به شمال و غرب کشور را دارند.

سردار حاجیان افزود: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان قرار گرفت و ماموران اتتظامی با کنترل محور‌های مواصلاتی این استان در محوررفسنجان-شهر بابک موفق به شناسایی این ۲ خودرو شدند.

وی اضافه کرد: در بازرسی ماموران از این خودرو‌ها ۱۲۸ کیلو گرم تریاک کشف و ۴ نفر را در این رابطه دستگیر شدند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی فاتح ۲ در قزوین

فرمانده انتظامی استان گفت: به منظور پاسخ به درخواست شهروندان و افزایش امنیت عمومی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی فاتح ۲ با هدف پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با سرقت‌های خرد و برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، در شهرستان قزوین در قالب چند تیم عملیاتی اجرا شد.

سردار حاجیان افزود: در اجرای این طرح ۹۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر، ۳۷ پایه قلیان وادوات دخانی و ۱۳ ترازوی توزین مواد مخدر کشف و ۲۰ قاچاقچی و توزیع کننده و فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.

او اضافه کرد: در این طرح همچنین ماموران انتظامی موفق به کشف ۲ دستگاه سواری پراید و ۶ دستگاه موتور سیکلت سرقتی، دستگیری ۶ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت و توقیف ۲۲ دستگاه موتور سیکلت و خودروی متخلف شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: بازدید از ۷۵ باب واحد صنفی و پلمب ۳ واحد صنفی متخلف، اخطار تعطیلی و پلمب ۱۷ واحد صنفی به علت رعایت نکردن ضوابط و نداشتن پروانه کسب، کشف ۱۱۵ ثوب لباس نامتعارف و هزار و ۱۴۳ قلم لوازم آرایشی قاچاق از دیگر خدمات پلیس درطرح فاتح ۲ است.

کشف بیش از ۶ کیلو حشیش در قزوین

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدراستان گفت: ماموران گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر حین کنترل خودرو‌های عبوری درمحورقزوین -زنجان به یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۶ کیلو و ۷۵۰ گرم حشیش کشف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی با اشاره به دستگیری راننده خودرو گفت: پلیس با عزم و اراده جدی با هرگونه فعالیت‌های غیر قانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب، با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.