رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران با هشدار به واحد‌های صنفی عرضه پوشاک بر رعایت قوانین و مقررات صنفی و عدم تولید و عرضه البسه نامتعارف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمد باقرزاده با اشاره به تولید و عرضه البسه و پوشاک نامتعارف به صورت غیر قانونی از سوی برخی واحد‌های صنفی متخلف، گفت: عرضه این محصولات موجب ایجاد بستر‌هایی برای بروز آسیب‌های اجتماعی، هنجارشکنی واشاعه فرهنگ مبتذل غربی در جامعه می‌شود.

او با استناد به بند ۱۴ از ماده ۴ قانون ناجا مصوب مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اماکن عمومی مصوب هئیت وزیران، ماده ۱۷ و بند ه ماده ۲۸ قانون نظام صنفی بر رعایت قوانین، مقررات و ضوابط انتظامی و اجرای تکالیف صنفی از سوی متصدیان واحد‌های صنفی تاکید کرد.


بیشتر بخوانید: کشف عینک‌های قاچاق در کلاردشت


رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی مازندران افزود: پلیس موظف است، در اجرای تکالیف ذاتی، قوانین و مقررات با آن دسته از متصدیان کارگاه‌های تولیدی و واحد‌های صنفی که مبادرت به تولید، عرضه و فروش هرگونه البسه غیر متعارف می‌کنند برابر ضوابط و مقررات برخورد لازم را معمول و ضمن جمع آوری پوشاک غیرمجاز نسبت به پلمب مکان صنفی اقدام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.