مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: باید در بین دستگاه هایی که در زمینه ارتقاء سطح نشاط جامعه متولی هستند، یک برنامه ریزی جامع داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در دیدار با انارکی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر صورت گرفت، با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر از خدمات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در حوزه ورزش قدردانی کرد و گفت: این شورا تاکنون در بحث تجهیز خانه‌های ورزش روستایی به منظور کاهش از آسیب‌های اجتماعی، خدمات شایان ذکری داشته که این‌ها اقدامات مثبت و موثریست و ادامه‌ی آن‌ها می‌تواند در بحث اوقات فراغت و آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار باشد.

 

او افزود: اگر به بهانه‌های مختلف یک معروف درست کنیم، قطعاً می‌توانیم از یک منکر هم نهی کنیم.

پاریزی تصریح کرد: واقعیت این است، اگر ما نتوانیم یک ظرفیت را برای بحث اوقات فراغت جوانان یا برای بعضی تفریحات و سرگرمی آن‌ها ایجاد کنیم به تبع نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم آسیب‌های اجتماعی به صورت اتوماتیک رفع شوند.

 

او تأکید کرد: باید یک برنامه ریزی به صورت جامع داشته باشیم که در بین دستگاه‌هایی که در بحث ارتقاء سطح نشاط جامعه متولی هستند، بازخورد بگیریم و هم افزایی ایجاد کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: این ارتقاء سطح نشاط محدود به دستگاه خاصی نیست، بلکه یک رسالت و مسئولیت کلی و عمومی است و عمده دستگاه‌هایی که مسئولیت فرهنگی دارند می‌توانند در این زمینه نقش داشته باشند، کمک کنند، مثبت گام بردارند و بازخورد آن را باید از دستگاه‌های بگیریم که آسیب‌های اجتماعی را در سطح شهرستان و استان رصد می‌کنند.

 

پاریزی افزود: من همیشه خدمت دوستان، همکاران، هیئت‌های ورزشی و باشگاه‌ها این مطلب را بیان کرده ام که شما زمانی در بحث توسعه و ارتقای ورزش در سطح همگانی توفیق دارید که بازخوردی که می‌گیرید در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی یک بازخورد‌های مثبت و منطقی باشد و در حقیقت ببینید اقداماتی که انجام می‌شود، ماحصل و نتیجه اش کار‌هایی بوده که توانسته تاثیرگذاری خودش را در حوزه نشان دهد.

 

او از تلاش‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تشکر و تصریح کرد: با توجه به سختی‌هایی که قطعاً این حوزه دارد و از آنجایی که کار کردن در شرایط متفاوت، روحیه‌ی متفاوت می‌طلبد، پس سختی‌های خاص خودش را دارد، ما هم متناسب با رسالت، وظیفه قانونی، شرعی و اخلاقی که داریم در کنار شما هستیم تا کمک کنیم، اهدافی که دنبال می‌شود، مشترکاً بازخوردش و نهایتاً نفعش برای مردم جامعه باشد.

 

پاریزی بیان داشت: با توجه به اینکه جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به صورت مستمر برگزار می‌شوند، از این پس خانم عبداللهی به عنوان نماینده و عضو ثابت اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان معرفی می‌شود تا کلیه جلسات را رصد کنند و حضور یابند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار